Alan Ford

Alan Ford - citati

"Bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega.”
“Ako želite pobijediti u trci, morate prvi proći kroz cilj.”
“Ako kaniš pobijediti ne smiješ izgubiti. ”
“Ne predaj se nikad, osim kad moraš.”
“Alane, bjež’mo, njih je dvojica, a mi smo sami!”
“Tko spava, nije budan.”
“Bolji je nečastan bijeg nego častan poraz.”
“Bolje je biti bogat nego ne biti.”
“Bolje herojski ustuknuti nego kukavički pobijediti.”
“Bolje ispasti budala nego iz vlaka.”
“Bolje je živjeti sto godina kao milijunaš, nego sedam dana u bijedi.”
“Ah, osjećam izvjestan propuh… Da li sam ja to mrtav? Ne, nisam! Ah, ipak jesam. Aaaa…”
“Tko izgubi dobitak, dobije gubitak.”
“Prokletstvo, ovaj zid je glatak poput glatkog zida.”

Citati Alana Forda

14 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Agbazara

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan svima koji budu citali ovo sto pisem za ovu zenu, damu, i veliku gospodju koja mi je pomogla jako puno. Imala sam problema. Sa svojim suprugom koji je bio jako opasan tukao me je svaki dan bio je pijanac godinama. Sve je pare popio ostavio me je samu sa decom. I ja nisam znala sta da radim i nasla sam ovu zenu koja mi je STVARNO, ALI STVARNO POMOGLA. Moj muz se poravio ne pije vise ne svadjamo se vise i opet smo zajedno. Ako i vi imate neki problem njoj se javite na viber
    +381 6110 14 283

    ОдговориИзбриши
  3. Iza ove žene stoji 20 godina iskustva i uspešnog pomaganja ljudima. Spasila je mnoge, pomoći će i Vama. Ona Vam služi za spasenje duše, štiti i daje snagu, donosi blagostanje, pomaže u borbi protiv zlih sila, skida crnu magiju, daje zaštitne amajlije koje štite pojedincima i amajlije koje štite celu kuću, leči bolesti zavisnosti - svaku muku, patnju i duševna stanja, vraća veru, nadu, volju za životom, volju i napredak u radu. Rešava ljubavne i bračne probleme, spaja rastavljene i vraća izgubljene. Puno je osoba koje nemaju sreće, puno je i onih koji ne umeju da prepoznaju svoju sreću. Ako je osoba usamljena i nikako ne uspeva da nađe svoju srodnu dušu ili se uvek zlopati u vezama, onda se radi o magiji poznatijoj kao "zaključana sreća". Ovu sramnu raboru prave oni koji žele da vam napakoste i unište lozu. Ne provodite dane u samoći jer sanja može da vam pomogne i "otključa sreću".sa velikim uspehom radi na daljinu.Silvija evo broja nazovite je...+381611047085 viber wco i p

    ОдговориИзбриши
  4. Током моје потраге за ГООГЛЕ-ом како бих добио свог бившег љубавника од кога ће се развести, наишао сам на овог дивног мушкарца званог ДР.АГБАЗАРА који је обавио леп посао помажући ми да вратим свог разведеног мужа у року од 48 сати .. Никад не верујем у то такве ствари могу бити могуће, али сада сам то живо сведочење о томе јер је АГБАЗАРА ТЕМПЛЕ заправо вратио мог љубавника, Ако још увек сумњате зашто да не контактирате ДР.АГБАЗАРА ТЕМПЛЕ на е-маил: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ он на WhatsApp +2348104102662, Онда вам обећавам да ћете после 48 сати имати разлога за славље попут мене

    ОдговориИзбриши
  5. Ovim putem zelim.da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161

    ОдговориИзбриши
  7. Ostavio me decko , plakala sam stalno, povredjena sam bila ,htela dam da se ubijem. Pozvala sam zenu koja se bavi ljubavnom magijom i VRATILA GA JE ZA 3 DANA
    KO IMA LJUBAVNIM PROBLEMA, ZNAM KAKVE SU TO MUKE, NEKA POZOVE +381616356923

    ОдговориИзбриши
  8. Ostavio me decko , plakala sam stalno, povredjena sam bila ,htela dam da se ubijem. Pozvala sam zenu koja se bavi ljubavnom magijom i VRATILA GA JE ZA 3 DANA
    KO IMA LJUBAVNIM PROBLEMA, ZNAM KAKVE SU TO MUKE, NEKA POZOVE +381616356923

    ОдговориИзбриши
  9. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши
  10. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je napustio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    ОдговориИзбриши
  11. Zelim da se zahvalim Gospodji Almini ja sam majka sa troje dece zivela sam u braku 5 godina i taj brak nije opstao jer mi je muz bijo teski alkoholicar tukao me , maltretirao tero od kuce deci nikad nista nije pruzijo isla sam kod razne vracarama gatarama i sve dok dok mi je kuma nije preporucila gospodju Alminu koja zna svoj posao prvim pozivom osetila sam veliku vribraciju jer sam osetila da zena zna i ume ispricala sam joj celu moju zivotnu pricu i u roku sedam dana resila je moj problem sada sam srecna sa svojom decom i uspesno sam zaposlena evo broj telefona pozovi te je i uverite se u njene posobnosti broj vibera wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши
  12. поздрав свим мојим пријатељима тамо, свако ко данас чита ово сведочанство треба да слави са мном и мојом породицом јер је све почело као шала за неке људе, а други су рекли да је немогуће. Моје име је Исабелла Етхан и ја сам из Украјине, али се селим у Чикаго у САД са супругом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици, остао сам без посла, а жена је напустила кућу јер нисам могао да бринем о себи и потребама. Моја породица. Она и моја деца у том тренутку. Успео сам девет година, ниједна жена неће да ме издржава да бринем о деци. Покушавам да пошаљем тестове својој жени, али она ме блокира да комуницирам са њом. Покушавам да разговарам са њеном пријатељицом и породицом, али ипак знам да ми неко може помоћи и пријавио сам се тада на толико пријатеља, али они ме и даље неће звати, све док не долази веран дан који никада у животу нећу заборавити. Када сам срео свог старог пријатеља објаснио сам све своје потешкоће и он ми је рекао за сјајну особу која му помаже да нађе добар посао у компанији Цоца Цола и рекао ми је да пише, али ја сам особа која никада не верује у правопис, али ја одлучио да пробам и др Алаба ме је упутио и показао ми шта да радим. У седам дана ручка чини се. Пратите сва упутства и урадите оно што је од мене тражио да урадим добро. Др Алаба је сигуран да ће све проћи како треба и моја жена ће ме поново видети након дивног посла др Алабе. Жена ме зове на непознат број и извињава ми се и рекла ми је да јој стварно недостајем и да се наша деца и моја жена враћају кући. Данас водим компанију Парагон у САД. Препоручујем вам да ако имате било каквих проблема пошаљете е-пошту на овај {дралаба3000@гмаил.цом} или ВхатсАпп преко његовог контакта испод +1(425) 477-2744 Хвала вам Др АЛАБА. и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље .......

    ОдговориИзбриши
  13. Sve zahvaljujući ovom velikom čovjeku koji se zove dr. Agbazara, veliki čarolija koji je vratio radost u meni pomažući mi da vratim svog ljubavnika koji je prekinuo sa mnom prije četiri mjeseca, ali sada sa mnom uz pomoć dr. Agbazare, velika ljubavna čarolija kotačić. Sve mu zahvaljujemo, možete mu se obratiti za pomoć ako vam zatreba u teškim vremenima putem: ( agbazara@gmail.com ) možete i WhatsApp: ( +2348104102662 )

    ОдговориИзбриши
  14. Хеј, тако сам узбуђена што се мој брак и мој муж вратио након што је мене и наше двоје деце оставио због друге жене. После 8 година брака, мој муж и ја смо се свађали, све док ме коначно није напустио и преселио се у Калифорнију да буде са другом женом. Осећао сам да је мој живот готов и моја деца су мислила да више никада неће видети оца. Трудила сам се да будем јака само за децу, али нисам могла да обуздам болове који су ме мучили, срце ми је било испуњено тугом и болом, јер сам заиста била заљубљена у свог мужа. Мислим на њега сваки дан и ноћ и увек желим да ми се врати, била сам стварно узнемирена и потребна ми је помоћ, па сам потражила помоћ на мрежи и наишла сам на веб страницу која је сугерисала да ми др Апата може помоћи да се брзо вратим , Па сам осетио да треба да пробам. Контактирао сам га и он ми је рекао шта да радим и ја сам то урадио, а онда је он урадио (љубавну чаролију) за мене. 48 сати касније, мој муж ме је назвао и рекао ми да му ја и деца толико недостајемо, тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и деци. Тада је од тог дана наш брак сада био јачи него раније, а све захваљујући др АПАТИ. он је толико моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи Др. Апата је прави и моћни точак за које ћу се увек молити да дуго живим да помогнем својој деци у невољи ако сте овде и требате свог бившег назад или свог мужа преселио се код друге жене, не плачи више, контактирај овог моћног чаробњака одмах. Ево његовог контакта: Пошаљите му е-пошту на:драпата4@гмаил.цом, можете му послати и Вхатсапп/вибер са овим бројем (+27626233410), хвала

    ОдговориИзбриши