Motivacioni Citati

Motivacioni Citati

Ja sam najveći; to sam rekao čak i pre nego sam to i postao.
Muhamed Ali

Prihvati stvari kakve jesu. Kada trebaš udariti udari. Kada trebaš šutnuti šutni.
Brus Li

Dosta više pravdanja okolnostima - ja stvaram mogućnosti.
Brus Li


Mnogi ljudi propadaju u životu zato što su veliki u malim stvarima.
Entoni Robins

Savladavanje problema je iskušenje koje oblikuje naš karakter.
Entoni Robins

Jedini istinski osećaj sigurnosti u životu proizilazi iz spoznaje da se svakoga dana na neki način usavršavamo.
Entoni Robins

Jedino ograničenje našem dostignuću je naša sposobnost da tačno odredimo ono što želimo.
Entoni Robins

Nije važno ono što činimo povremeno, već ono što činimo dosledno.
Entoni Robins

Naše odluke, a ne okolnosti određuju našu sudbinu.
Entoni Robins

U tome je moj problem. Potrebne su mi jake emocije. Potrebni su mi izazovi.
Paulo Koeljo

Mislim, ako recimo zaključite kako je sve besmisleno, onda to ne može biti sasvim besmisleno, jer ste već svjesni da je besmisleno i ta svijest o besmislenosti samim tim daje neki smisao. Znate na šta mislim? Kao neki optimistički pesimizam.
Čarls Bukovski

Ama, misli dobro, pa će dobro i biti.
Ivo Andrić

Ono sto nam najviše nedostaje u životu, to je neko ko bi nas prisiljavao da činimo ono što možemo.
Tomas Edison

Ono što vodi i vuče svet, nisu lokomotive, nego ideje.
Viktor Igo

Velika je nesreća kad čovjek ne zna šta hoće, a prava katastrofa kad ne zna šta može.
Jovan Dučić

Kora suva hleba, al svoj gazda, dobra je poslovica, i treba se nje držati.
Lav Tolstoj

Odreknite se života sa samosažaljevanjem u zamenu za život sa svrhom.
Nik Vuičić

Moj cilj je da vas ohrabrim da prebrodite svoje probleme i teškoće, da biste mogli da pronađete svoj put do srećnog života.
Nik Vuičić

Svako od nas se nada da će njegovo znanje i talenat koristiti nečemu većem od samog plaćanja računa.
Nik Vuičić

Najpre nisam bio spreman da se suočim da ono što zaista nije u redu sa mnom nije moje telo, već ograničenja koja sam postavljao sebi, kao i moja ograničena verzija mojih životnih mogućnosti.
Nik Vuičić

 Motivacija vas vodi kroz dan, ali inspiracija vas vodi kroz život.
Nik Vuičić

Ako ne možete da dobijete čudo, postanite jedno.
Nik Vuičić

Nije kraj sve dok vi tako ne odlučite.
Nik Vuičić

Zapamtite – akcija izaziva reakciju. Kada ste u iskušenju da napustite svoje snove, naterajte sebe da pokušate još samo jedan dan, jednu nedelju, još jedan mesec, još jednu godinu… Bićete iznenađeni onim što se dešava kada konstantno odbijate da odustanete.
Nik Vuičić

Šta vi mislite da treba da izaberem: da budem ljut na Boga zbog onoga što ja nemam ili da mu budem zahvalan za ono što vi imate?
Nik Vuičić

Možete reći da sam krenuo bez ičega, ali to nije tačno. Svi smo započeli sa svime što postoji. Samo je stvar u tome kako mi to upotrebljavamo da nešto omogućimo.
Henri Ford

Mislite li da možete – ili mislite da ne možete – u pravu ste!
Henri Ford

Vrlo je važno, čak i kad vaš automobil nije najbolji, verovati kako će uvek doći bolja trka. To je deo moje motivacije.
Ajrton Sena

Sporo hodam, ali nikad ne hodam unazad.
Abraham Linkoln

Jedno ljudsko biće je jedan od 40.000 spermatozoida. Taj jedan je uspeo. 39.999 nisu uspeli. Znači, vi ste šampioni. Svako ko se rodio on je već uspeo.
Zoran Đinđić

1 коментар:

  1. Ljudi su uvijek dobivali dobre komentare o dr. Agabazaru AGBAZARA TEMPLE i nikada nisam znao kako je to istina sve dok nisam imala problema s mojim ljubavnikom i kontaktirala sam s dr. Agabazom, a onda sam shvatio pravi efekt njegovih moći. U početku kad mi je dr. Agbazar rekla da mi je jednom bacio čaroliju da se moj ljubavnik vratio meni u roku od 48 sati i da moram samo vjerovati i učiniti ono što me traži, ali danas sam tako sretan zbog njegove pomoći prema mojem odnosu jer je sve radio kako je rekao. Dakle, ljudi samo kontaktiraju DR.AGBAZARA TEMPLE danas VIA: ( agbazara@gmail.com ) ILI nazovite +234 810 410 2662, i riješite probleme u vašem odnosu.

    ОдговориИзбриши