Citati o razočarenju

Citati o razočarenju

Kad se nešto već dogodilo, nepotrebno je kajati se.
Ezop

Ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje.
Hans Christian Andersen

Nitko ne treba misliti da tijekom života sve uvijek treba ići lako, jer sudbina je promjenljiva i nakon dugog razdoblja zatišja neizbježan je dolazak ružnog vremena.
Ezop

Treba pomoći prijateljima kada im je to potrebno, a ne dokazivati se kad su oni već propali.
Ezop

Kako malo mašte imamo za bol koju nanosimo drugima.
Friedrich Nietzsche

Sreća je kao sunce. Kad je najljepše, zađe.
Ivan Cankar

Sada mi je jasno zašto tigrovi jedu svoje mlade.
Al Capone

Svaki je ljudski napor, napor protiv realnosti realnoga.
Vladan Desnica

Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.
Charles Bukowski

Ljudi koje svi vole ne mijenjaju svijet.
Charles Bukowski

Činilo se da čovjek ima samo dva izbora– živjeti u užasu ili biti propalica.
Charles Bukowski

Dobro guram, kroz život buran i mada živim dosta sretno, ja nemam nikoga konkretno...Uz kog bi bio i sretan i lud i tako miran i siguran svud, ja nemam nikog da mašta i priča mi svašta svu noć...
Đorđe Balašević

Nešto sam razočaran ovih dana. Proći će... ili neće... jedno od to dvoje...
Đorđe Balašević

Ako muškarac priča loše o svim ženama, vjerojatno se opekao na jednu, onu koju je najviše želio.
Coco Chanel

Bolje je voljeti i izgubiti, nego nikad ne voljeti.
Immanuel Kant

I kada vas gađaju kamenjem, guraju u stranu, vuku unazad, vi nastavite. Slijedite svoj cilj, polako koračajte, istrpite svaku nedaću i uspjeh je neminovan. Onda ćete se osvrnuti, pogledati sve njih, bijednike, koji i dalje stoje na istom mjestu i rade to isto drugima. Ovog puta, vas će veličati, govoreći da su oni zaslužni za vaš uspjeh. Oprostite i sažalite se, neka nisu pomogli, vi ste uspjeli, a oni su ostali iza vas.
Slаvišа Pavlović

Neki ljudi pobjeđuju, osvajaju, ali osjećaj gubitništva ih tjera kako bi se iznova dokazivali, pa tako nastavljaju sa pobjedama, sve do trenutka kada, istrošeni, padnu pod noge neprijatelju. Onda tek shvate da su sve dotadašnje pobjede pretvorili u životni poraz, jer nikad nisu pobjedili srcem, već su, u želji da budu pobjednici u očima drugih, nesvjesno pobjedili sebe.
Slаvišа Pavlović

Nekad nismo sretni, nismo ni tužni. Ravnodušni smo. Igramo se na klackalici tuge i sreće. Onda tuga prevagne, a mi depresivni, sanjamo o sreći kao spasenju. Poslije, kad tuga nestane, zaista postajemo sretniji, ne razmišljajući da je to samo zato što više nismo tužni. A zar na početku nismo bili u boljoj poziciji?
Slаvišа Pavlović

Nekad vjerujem da u životu svako obećanje treba prihvatiti s dozom sumnje, nevjerice, čak i kao laž jer viteške karakteristike u svijetu bez vitezova ne mogu postojati. Sve više mi se čini da danas ljudi olako daju obećanja, a još lakše ih neispunjavaju. Vjerujem kako je osnovni zadatak svakog od nas da ovaj svet načinimo boljim, kako bi svi postali vitezovi, ne po mačevima koje nosimo, već po riječima iza kojih stojimo.
Slаvišа Pavlović

Gospođice,nikada ne vjerujte Židovu! (Svojoj tajnici)
Nikola Tesla

Sve što želim reći da kucnuo je posljednji čas!
Dino Merlin

Nisi bila budna kad sam stigao sav ranjen od snova sem tebe ništa nisam imao ti si bila moja stara i nova!
Dino Merlin

Prijatelja možeš da izgubiš na dva načina: da mu pozajmiš novac ili da praviš njegov portret.
Arthur Buchwald

Najgori način da ti neko nedostaje je da sjediš pored njega/nje i znaš da ga nikada nećeš imati.
Gabriel Garcia Marquez

Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.
Gabriel Garcia Marquez

Smijeh ubija strah, a bez straha od đavola nema potrebe za Bogom.
Umberto Eco

Najveća je nepravda kad netko od zla djela svog još i korist kakvu ima.
Baltazar Bogišić

Djeca izgleda ne podnose tako teško kad su u manjini kao odrasli.
Alexander Sutherland Neill

Djeca su mudra. Na ljubav će odgovoriti ljubavlju, a na mržnju mržnjom. Lako će prihvatiti disciplinu timskog tipa.
Alexander Sutherland Neill

Govoriti laži predstavlja sitnu slabost, ali je prava propast lažno živjeti.
Alexander Sutherland Neill

3 коментара:

  1. Ljudi su uvijek dobivali dobre komentare o dr. Agabazaru AGBAZARA TEMPLE i nikada nisam znao kako je to istina sve dok nisam imala problema s mojim ljubavnikom i kontaktirala sam s dr. Agabazom, a onda sam shvatio pravi efekt njegovih moći. U početku kad mi je dr. Agbazar rekla da mi je jednom bacio čaroliju da se moj ljubavnik vratio meni u roku od 48 sati i da moram samo vjerovati i učiniti ono što me traži, ali danas sam tako sretan zbog njegove pomoći prema mojem odnosu jer je sve radio kako je rekao. Dakle, ljudi samo kontaktiraju DR.AGBAZARA TEMPLE danas VIA: ( agbazara@gmail.com ) ILI nazovite +234 810 410 2662, i riješite probleme u vašem odnosu.

    ОдговориИзбриши
  2. Bilo je ljudi
    koji su videli ono najbolje u meni
    i prodali me
    ali bilo je i onih
    koji su videli ono najgore u meni
    i ostali.

    ОдговориИзбриши