Citati o majci

Citati o majci

Majke su osetljivije na svoju decu od očeva jer su one više sigurne da su to zaista njihova deca.
Aristotel

Deca su sidro koje majka drži vezane za život.
Sofokle

Majka - nemoj biti toliko iznad nje. Ona te zna i kad si bio manji.
Matija Bećković

Dužnost je roditelja da ne smatraju decu svoju za isključivu svojinu svoju, no da ih vaspitavaju malo za sebe, a dosta za društvo. Majka priroda naučila je dovoljno svako dete sebičnosti, majka Srpkinja nema tome šta da doda no ima da oduzme.
Nikolaj Velimirović

Majka koja je doista prava majka nikad nije slobodna.
Onore de Balzak

Majčino srce je duboka provalija na čijem dnu ćeš uvijek naći oprost.
Onore de Balzak

Bog nije mogao biti svugde, pa je stvorio majku.
Jevrejska poslovica

Majka je jedini prijatelj bez mita.
Bosanska poslovica

Majka je božanstvo, a otac bogatstvo doma.
Indijska poslovica

Žena ima dvije svoje misije na Zemlji, da bude majka i da bude supruga. Ona je od prirode stvorena da bude majka, a samo je ljudskim zakonima natjerana da bude supruga.
Jovan Dučić

Sve što jesam ili što se nadam da ću biti, dugujem svome anđelu - majci.
Abraham Linkoln

Majka je vaspitni sistem u jednoj reči.
Napoleon Bonaparta

1 коментар:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши