Smešni citati

Smešni citati

Da sam političar namazao bih glavu vazelinom prije sastanka sa predstavnicima Međunarodne zajednice.
Elvis J. Kurtović

- Alkohol je naš najveći neprijatelj, a samo kukavice beže od neprijatelja.

Muškarac je kao crv. Dođe, malo se zamigolji, a onda ga pokupi neka kokoška.

Više možete postići s lijepom riječi i pištoljem nego samo s lijepom riječi.
 Al Capone

Stara kineska poslovica: “Pas koji laje, nije dobro ispečen!”

Nikad ne veruj kineskim poslovicama – stara japanska poslovica.

Moja se djevojka uvijek smije dok vodimo ljubav, bez obzira koju knjigu čita.
Emo Philips

Kada ću naučiti? Odgovori na životne probleme nisu na dnu flaše, oni su na TV-u!
 Homer Simpson

“Pravog muškarca nećete videti da pegla i pere – on to završi pre nego što se njegova žena probudi.”

Uhvatio sam ženu sa drugim! Prvi, treći i četvrti… mi pobegli.

“Kad muž ženi otvori vrata automobila, ili je u pitanju novi auto ili nova žena.”
 Princ Phillip

“Ako nešto krene po zlu u elektrani, samo optuži tipa koji ne zna engleski.”
  Homer Simpson

“Prodajem venčanicu koja donosi sreću. Nošena samo tri puta.”

“Kada sam čitao o svom zlu alkohola, odustao sam od čitanja.”

“Mudrovanje je veoma bitna stvar koju treba naučiti. To je ono što nas razdvaja od životinja! Osim lisice.”
 Homer Simpson

“I POŠTENOG čoveka možete potkupiti, samo morate POŠTENO  platiti.”

“Timski rad je zakon. Uvek možeš okriviti nekog drugog.”

“Bolje biti mlad, lijep, zdrav i bogat nego star ,ružan, bolestan i siromašan.”

“Gdje su sada oni dobri stari dani kada je sex bio prljav a vazduh čist”

“Alkohol stvarno ne rešava probleme, ali ne rešava ih ni mleko.”

“Najbolji način da povratite svoj novac je da ga uložite u alkohol!”

“Hladni jogurt je topli obrok a vruća rakija nije.”

“Devojke postaju žene kada duboko u sebi spoznaju čvrst razlog za to.”

“Demokratija je kada svako može da kaže šta ja mislim.”

“Danas je teško sačuvati obraz. Žileti su sve oštriji.”

“Ah, kad te nema u blizini nisu mi sve ovce na broju”

“Bolje sex u pustinji nego pesak u krevetu”

“Sine, kada sudjeluješ u sportu, nije važno da li si pobjedio ili izgubio, već koliko se napiješ poslije svega.”
 Homer Simpson

“Svako deset godina na ovim prostorima, pametan šuti, budala progovori, a fukara se obogati…”
 Ivo Andrić

“Žena ti kaže “Idi k vragu”. Ti odeš, a ona te tamo sačeka.”

“Sve bi cure htele sa mnom spavati, ali ja nisam nikad pospan.”

“Stari ljudi vode ljubav kao zveri, svako malo neko rikne”

“Rad je stvorio čovjeka, a nerad gospodina”

“Nije majmun kriv što je od njega postao čovjek.”

“Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.”

Нема коментара:

Постави коментар