Citati o životu

Citati o životu

Ključ besmrtnosti je živeti život vredan sećanja.
Brus Li

Pravo življenje je kada se živi za druge.
Brus Li

Ne postojim na ovom svetu kako bih živio u skladu sa tvojim očekivanjima, niti si ti tu kako bi živio po mojim očekivanjima.
Brus Li

Ukoliko voliš život ne smeš traćiti vreme, zato što je život sačinjen od vremena.
Brus Li

Ja sam pisac. Meni je najvažnije razumjeti ljudska bića. Kod pisanja romana najvažnije je dati smisao našim životima. U tome istorija nije toliko važna. Od istorije je važnija introspekcija.
Orhan Pamuk

Daće Bog da naučimo i kako da jednoga dana svoje živote bez straha prepričavamo kao svoje.
Orhan Pamuk

Svi mi nosimo zastave, ali su najteže borbe u sutonu kad se osećaju sakriveni zakoni života kao olovo i kada je teža teška kao grob.
Miroslav Krleža

Što da izmišljam teme kada ih sam život u izobilju nudi i ljude kad ih posve dnevno promatram po ulicama i kavanama.
Stevan Sremac

Budi dobar prema svemu što živi.
Indijanske poslovice i izreke

Ovde ljudi sirotinjski posmatraju život. Uvek se tražilo to od čega će se živeti.
Duško Ttrifunović

 Sav život je umiranje, čim se rodimo započinjemo borbu za opstanak, počevši od malih boginja pa do momenta kad osetimo potrebu da to, šta je bilo “između”, nekom dragom poverimo, ostavimo saznanje.
Duško Ttrifunović

Računaj svoje godine po prijateljima. Računaj svoj život po osmesima, a ne po suzama.
Džon Lenon

Kada sam imao pet godina, majka mi je rekla da je sreća ključ života. Kada sam pošao u školu, pitali su me šta želim da budem kad porastem. Napisao sam "srećan". Rekli su mi da nisam razumeo zadatak, a ja sam im odgovorio da oni nisu razumeli život.
Džon Lenon

Smrt i život su jedno, a univerzum je njihova večna rekombinacija. U takvom univerzumu biti živ ili mrtav zapravo je isto.
Borislav Pekić

Sudbina je genija daleko teža nego sudbina mediokriteta.
Tin Ujević

Onaj koji seje seme smrti i boli ne može požnjeti sreću i ljubav.
Pitagora

Život je nalik na Olimpijske igre: jedni trguju, drugi gledaju, treći se bore.
Pitagora

Svi žele dugo živeti, ali niko ne želi biti star.
Bendžamin Frenklin

Živi kao da ćeš da napuniš 100 godina, moli se kao da ćeš da umreš sutra.
Bendžamin Frenklin

Neki ljudi umru u 25-toj, a ne ukopaju se do 75-te.
Bendžamin Frenklin
  Ne uznemiravaj se zbog sitnica ili opštih i neizbježnih nesreća.
Bendžamin Frenklin

Moramo uneti sopstveno svetlo u mrak, niko to neće učiniti umesto nas.
Čarls Bukovski

Samo su siromasi znali pravi smisao života, bogati i obezbeđeni nisu o tome imali pojma.
Čarls Bukovski


Istina je da je život nepodnošljiv, samo što je većina ljudi naučeno da se pretvara da nije tako. S vremena na vreme neko se ubije ili ga odvedu u ludnicu,ali najveći deo mase tera dalje i dalje pretvarajući se da je sve normalno i prijatno.
Čarls Bukovski

Snaga znači da nastavimo kada je sve loše. To znači da nastaviš dalje kada je sve tako besmisleno da nema smisla živeti dalje.
Čarls Bukovski

Volim da osetim skoro sve na svom ringišpilu života, i mnogo toga sam već osetio. Ono što se desi pojedincu u bilo kojim okolnostima u mnogome zavisi od toga kakav je. Ali mnogo zavisi i od količine sreće u tom sendviču.
Čarls Bukovski

Pronaći život i čuvati ga do smrti, u našem je kukavičkom, okrutnom i bledunjavom društvu problem.
Čarls Bukovski

Pred nosom mi je život kakav bi trebao biti, a ja se osećam kao u zatvoru.
Čarls Bukovski

Sasvim mala ljubav nije tako loša ili sasvim mali život.
Čarls Bukovski

Da li rođenjem zaslužujemo život? Ne baš, ali smo definitivno ubačeni u igru.
Čarls Bukovski

Svi mi putujemo snovima. Svi smo putnici na autoputu života. Skitnice na kolovozu čežnje. Beskućnici u domu ljubavi. Borci u ratu tuge. Izgubljeni tražimo. Neshvaćeni shvatamo. Nevoljeni volimo. Nesigurni se nadamo. I svi smo isti. I svi smo razliciti.
Žarko Laušević

Žalim prošlost, nadam se budućnosti, nezadovoljan sam sadašnošću - to je moj život!
Žarko Laušević

Odlazi i obriši tugu što je pala kao prašina po tvojim obrazima. Vreme će ti pokazati da se sve dešava sa razlogom, kao i ova noć.
Žarko Laušević

Znam da je to varka, ali život mi je priredio tolike trenutke surove stvarnosti da mi prija malo da sanjam.
Žarko Laušević

Čovjek mora proživjeti mnoge nesavršene sate da bi došao do nekoliko savršenih. Moraš ubiti deset sati da bi dva sata istinski živio. Ali moraš biti pažljiv, da ne ubiješ sve sate. Sve godine.
Čarls Bukovski

Razlika između umetnosti i života je u tome što je umetnost podnošljivija.
Čarls Bukovski

Vidim na stotine ljudi dnevno koji su sasvim odustali. Na sve strane vidim one koji ne žude ni za čim, osim hranom, krovom, i odećom, usresredjeni samo na to, bez snova. Oni ne osećaju užas što ne vole ili što nisu voljeni.
Čarls Bukovski

„Da li veruješ da život ima cenu?“, pita me. Nisam dobro razumeo tvoje pitanje. Ne verujem ja ni u kakvu cenu. Ja sam sanjar. Verujem u vlasništvo bez bola. Nisam realista. Manjka mi snaga volje, mrzim gnjavažu i zapinjanje.
Čarls Bukovski

Lezi, odspavaj 3-4 dana dok ne povratiš svoje životne sokove, a onda ustani, pogledaj oko sebe i radi to što treba da radiš.
Čarls Bukovski

Nije smrt ono što je užasno, već životi koje ljudi žive ili ne žive do svoje smrti. Oni ne poštuju svoje živote, oni pišaju po njima. Ružno izgledaju, ružno govore, ružno hodaju. Pusti im veliku muziku i oni je neće čuti. Većina ljudskih smrti je obična prevara. Ništa tu nije ostalo da umre.
Čarls Bukovski

 Što si manje verovao u život, to si manje mogao izgubiti.
Čarls Bukovski

Moraš umreti nekoliko puta pre nego što zaista počneš živeti.
Čarls Bukovski

Novogodišnja noć me uvek zastrašuje. Život ne zna ništa o godinama.
Čarls Bukovski

Smrt je ništa, brate, život je ono što je teško.
Čarls Bukovski

Svi su mrtvi, a hodaju. Ja nisam rođen da čekam smak. Moj život nije na prodaju.
Đorđe Balašević

Ko nije ništa pretrpio ne sme me savetovati.
Sofokle

Život nam ne bi bio potreban kad bi bio jasan.
Matija Bećković

Jer, još sam suviše mlad da mislim o grobu, a već sam suviše star da brojim zvezde.
Đorđe Balašević

Jedan život, miran, tih. Nekad bacim kartu ili napišem stih, stvari teku ja se držim izvan njih.
Đorđe Balašević

Jednog dana zastaćete negde na sred neke dobro poznate ulice, pogledaćete u nebo i razumećete zašto se sve baš tako desilo. Duboko ćete udahnuti novi život i hrabrim koracima krenuti dalje, i najzad shvatiti da je život previše kratak da biste bili nesretni.
Đorđe Balašević

Život je kraći nego što čovjek misli.
Gabriel Garcia Markez

Sva iskušenja, sva ispaštanja i sve patnje u životu mogu se meriti snagom i dužinom nesanica koje ih prate.
Ivo Andrić

Ah, kad bi leći bilo isto što i zaspati, život ne bi bio ono što jeste: smrt bez mira i izvesnosti. Beskorisno je u starosti produžavati život. Mladost treba produžavati.
Ivo Andrić

Zašto je od svih stvorova samo čoveku dano da može da zamrzi svoj život?
Ivo Andrić

Ništa nije teže ni strašnije nego gledati svet oko sebe očima bivše lepotice.
Ivo Andrić

Beznačajne reči, dugi pogledi i nesvesni osmejci povežu se u siguran most koji se sam gradi.
Ivo Andrić

Sve su Drine ovog svijeta krive; nikada se one neće moći sve ni potpuno ispraviti; nikada ne smijemo prestati da ih ispravljamo.
Ivo Andrić

Čovek može i od jedne reči da živi, samo ako u njemu ima rešenosti da se bori i borbom održava u životu.
Ivo Andrić

Život kakav bio da bio, bolji je od mašte, kao što je zdravlje bolje od bolesti.
Ivan Turgenjev

Starac je čovek koji je dovršio svoj ručak i gleda druge kako jedu.
Onore de BalzakSudbino, nisam budala; svi su sami za sebe u ovoj pustinji koju zovemo život.
Stendal

Život nam ne bi bio potreban kad bi bio jasan.
Matija Bećković

Život uvek čeka kritične trenutke da bi tek tada pokazao svoju blistavu stranu.
Paulo Koeljo

Ako moram biti verna nekome ili nečemu, ponajpre moram biti verna sebi. Ako tražim istinsku ljubav, pre se moram umoriti od osrednjih ljubavi koje srećem. Malo životnog iskustva što ga imam naučilo me da niko nije vlasnik ničega, sve je iluzija, i to od materijalnih do duhovnih dobara. Onaj ko je već izgubio nešto što je smatrao sigurnim, na kraju nauči da mu ništa ne pripada. I ako mi ništa ne pripada, ne moram trošiti vreme razmišljajući o stvarima koje nisu moje; bolje je živeti kao da je danas prvi (ili posljednji) dan u mome životu.
Paulo Koeljo

Ponavljam: to je ljudska sudbina. Otkad smo izbačeni iz Raja, ili patimo, ili teramo nekoga da pati, ili posmatramo patnju drugih.
Paulo Koeljo

Naš život je stalno putovanje, od rođenja do smrti. Okolina se menja, ljudi se menjaju, potrebe se menjaju, ali voz i dalje ide. Život je voz, a ne železnička stanica.
Paulo Koeljo

Život je brz; za nekoliko časaka ljudi iz neba prelaze u pakao.
Paulo Koeljo

Eto, i ja sam počela ponovo da uživam u suncu, planinama, pa čak i u problemima, a počela sam i da uviđam da za besmisao mog života nije kriv niko drugi osim mene.
Matija Bećković

Život bi se mogao sažeti u pola sata predivnih trenutaka.
Oskar Vajld

Živjeti je najrjeđa stvar na svijetu. Većina ljudi samo egzistira.
Oskar Vajld

Svi mi imamo jednu magičnu olovku kojom nacrtamo osmijeh i onda kada nam nije do njega.
Milica Jakovljević MIR-JAM

Ne maštaj o boljem životu, već živi taj koji imaš! Jer dok ti maštaš, život ti prolazi.
Milica Jakovljević MIR-JAM

Čovjek ima samo dva životna puta. Jedan vodi u raj, a drugi u pakao. A na njemu je kojim će putem krenuti.
Milica Jakovljević MIR-JAM

Ne vrijedi. Poljubila sam i previše žaba, uhvatila previše miševa, sadila bundeve. Ništa ne pomaže! Miš je miš, bundeva je bundeva, nema čarolije. Bajka sa tužnim krajem zove se realnost!
Milica Jakovljević MIR-JAM

Da bi se stalo na noge, potrebno je najpre ići na četiri ili, drugim rečima, da bi se čovek u životu mogao ispraviti, potrebno je da najpre puzi.
Branislav Nušić

U svakom slučaju, bolje je gledati život u pozorišnom komadu, nego gledati pozorišni komad u životu.
Branislav Nušić

Na pozornici se prvo digne zavjesa pa se tada odigrava drama. U životu to drugačije biva: najprije se odigra drama pa se onda podigne zavjesa.
Branislav Nušić

Moramo se navići da na najvažnijim raskrsnicama ne nalazimo uvek znakove.
Ernest Hemingvej

 Imao sam puno takvih dana u životu i pamtim ih samo po tome što sam ih zaboravio. Oni su kao slike u dječijim farbankama koje ožive tek kad se oko njih potrudiš, i ja sam, kao i svi, preskočio mnogo stranica tragajući za slikama koje ću lakše obojiti.
Đorđe Balašević

 U tome je bila sva moja ljubav prema životu: tiha žudnja za onim što će mi možda izmaknuti, gorčina prikrivena zanosom.
Alber Kami

Nikada nećete biti srećni ako nastavite tražiti smisao sreće. Nikada nećete živjeti ako nastavite tražiti smisao života.
Alber Kami

Ništa nije umrijeti, strašno je ne živjeti.
Viktor Igo


U meni se javlja čežnja za davanjem nekog novog smisla čovečjem životu, koji je postao besmislen.
Herman Hese

I najnesrećniji život ima svojih sunčanih časova i, pod pjeskom i kamenjem, svoje sitne cvjetiće sreće.
Herman Hese

Silnik propada zbog sile, gramzivac zbog novca, pokorni propada služeći, a onaj koji traži nasladu propada zbog slasti.
Herman Hese

Bog nam ne šalje očaj da bi nas ubio, već da bi nov život u nama probudio.
Herman Hese

Svaki čovek neminovno postiže ono što je prema svom pravom nagonu prinuđen da traži.
Herman Hese

Ponekad je život čovjeku toliko bijedan da on svoj porok, htio - ne htio, mora posmatrati kao nešto dobro, neki izvor života. Može se reći da su ljudi često poročni iz dosade.
Maksim Gorki

Treba tako živjeti kako bi mogao samog sebe poštovati.
Maksim Gorki

Samo se glupanu život čini jednostavnim.
Maksim Gorki

Život teče – ko ga ne stigne, ostaje sam.
Maksim Gorki

Ne može se biti neprijatelj vatre samo zato što ona ponekad opeče, valja se sjetiti da ona uvijek grije.
Maksim Gorki

Živjeti je divno – čak i kad čovjek nije zaljubljen.
Maksim Gorki

Što je čovjek okusio više gorčine, to žešće čezne za slatkim.
Maksim Gorki

Pomozi sam sebi; tada ti i svatko pomaže.
Fridrih Niče

Tko ima "zasto" zbog kojeg živi, može se nositi s gotovo bilo kojim "kako".
Fridrih Niče

Velike epohe našeg života su one kad se usuđujemo da svoje zlo prekrstimo u ono što je najbolje u nama.
Fridrih Niče

Strašno je na moru umreti od žeđi. Zar morate i vi svoju istinu tako zasoliti da ona više ni žeđ ne gasi.
Fridrih Niče

Ako čovek svakog dana stoji na ivici i gleda u provaliju, jednog dana će i provalija pogledati u njega.
Fridrih Niče

Ono što nas ne ubije - to nas ojača.
Fridrih Niče

Najpoučniji doživljaji su doživljaji iz naše svakodnevnice.
Fridrih Niče

Naše mane su naš najbolji učitelj.
Fridrih Niče

Krila su samo zalet i stvarno ništa više. Puzanje je najpouzdaniji način doskoka.
Miroslav Mika Antić

Oni koji me sreću, misle da ja to putujem. A ne putujem ja. To beskraj po meni hoda.
Miroslav Mika Antić

Moraš da smogneš snage i sebi otvoreno obećaš da ćeš ostati tragač za vječnošću u sebi, a ne za sobom u vječnosti.
Miroslav Mika Antić

Ako neko postane svestan da je kroćen, kad-tad mora podivljati.
Miroslav Mika Antić

Orao nikad nije imao potrebu da se upozna sa nekim drugim orlom. Mravi su izmislili narode.
Miroslav Mika Antić

Ti si uvek krilat bio samo si zaboravio. Zato leti. Sanjaj. Trči. Stvaraj zoru kad je veče. Nek' od tebe život uči da se peni i da teče.
Miroslav Mika Antić

Pa ako se i oklizneš, nekada, u životu, ne gledaj to kao pad u sunovrat nego kao pad uvis.
Miroslav Mika Antić

Najmanja je mogućnost da pogriješim ako budem ćutao.
Meša Selimović

Svaka nepravda je jednaka, a čovjeku se čini da je najveća koja je njemu učinjena. A ako mu se čini, onda i jeste tako, jer ne može se misliti tuđom glavom.
Meša Selimović

Živimo na zemlji samo jedan dan, ili manje. Daj mi snage da oprostim. Jer, ko oprosti on je najveći. A znam, zaboraviti ne mogu.
Meša Selimović

Pust život je gori nego ništa, a ljudi se opet drže te pustoši, ne vjerujući kako ima išta drugo. Ništa ne bi izgubili kad bi pustili ono što imaju, a boje se da ne bi dobili, zato šute i čekaju.
Meša Selimović

Sve će proći. Ali, kakva je to utjeha? Proći će i radost, proći će i ljubav, proći će i život. Zar je nada u tome da sve prođe?
Meša Selimović

Nešto nije u redu sa mnom i sa svijetom, ili je u redu sa mnom i sa svijetom, ali ne možemo vezu da uspostavimo nikakvu.
Meša Selimović

Što je to s nama i sa životom, u kakve se to konce saplićemo, u što upadamo svojom voljom, u što nevoljom, što od nas zavisi, i što možemo sa sobom. Nisam vješt razmišljanju, više volim život nego misao o njemu, ali kako god sam prevrtao, ispada da nam se većina stvari dešava mimo nas, bez naše odluke.
Meša Selimović

Zna se koja vrsta priča počinje sa: bilo jednom. Ne hvala, već izvesno vreme ne verujem u bajke.
Đorđe Balašević

Ako je ono što si našao sačinjeno od čiste materije, nikad neće istruliti. I moći ćeš jednog dana da se vratiš. Ako je to bio samo trenutak svjetlosti, kao eksplozija neke zvijezde , onda na povratku nećeš ništa zateći. Ali si bio svjedok eksplozije svjetlosti. Samo to vrijedilo je truda.
Paulo Koeljo

Ne želim da i dalje sebi govorim da će to jednog dana proći. Neće. Moram da naučim da živim sa svojim demonima.
Paulo KoeljoGodine mogu da uspore hod samo onima koji nikad nisu imali hrabrosti da idu vlastitim koracima.
Paulo Koeljo

Sve bitke u životu služe da nas nečemu nauče, uključujući i one koje gubimo.
Paulo Koeljo

Ali ako govorimo o napretku u životu, moramo da razumijemo da je ono što je "dobro" različito od onoga što je "bolje".
Paulo Koeljo


Život je kratak ili suviše dug, da bi sebi mogla dozvoliti taj luksuz da živim loše.
Paulo Koeljo

Razlika između pustolovine i sna je znati reći "da" izazovu.
Paulo Koeljo

Da bi verovao u svoj vlastiti put, nema potrebe da dokazuješ kako je tuđi put pogrešan.
Paulo Koeljo

Imam svoj put, put potrage za ljubavlju i činim sve što je moguće da ga pređem s dostojanstvom.
Paulo Koeljo

Neće ono što si učinio u prošlom životu uticati na tvoju sadašnjost, već će ono što činiš sada iskupiti tvoju prošlost, i logično promeniti budućnost.
Paulo Koeljo

Ništa nije skroz pogrešno u životu. Čak i sat koji ne radi uspe biti tačan dva puta dnevno.
Paulo Koeljo

Ponekad izmislim sadašnjost, da imam gde da prenoćim.
Miroslav Mika Antić

Koliko ja razumem, najveća poezija je trenutak kad nisi svesan pesme. I najveći je život kad nisi svesan da živiš, nego misliš da sanjaš.
Miroslav Mika Antić

Hodaćemo bez razloga, radovaćemo se bez razloga, smijaćemo se bez razloga, s jednim jedinim razlogom, što smo živi i što se volimo. A kud ćeš veći razlog.
Meša Selimović

Tajna čovečijeg života nije u tome da samo živi, već u tome zašto živi.
Fjodor Dostojevski

Čini se da druga polovina čovečijeg života u sebi ne sadrži ništa drugo osim navika koje je sakupio u prvoj polovini života.
Fjodor Dostojevski

To je misterija ljudskog života, da stare tuge vremenom, postepeno, prerastu u mirne radosti.
Fjodor Dostojevski

Život bez radosti, pokreta i novine i nije život nego golo postojanje, robovanje životu.
Ivo Andrić

Svako hoće da živi, nadoknađujući izubljeno ili stičući novo, da živi svojim životom, na svoj način i na prostoru na kom se zatekne, pa makar taj prostor ne bio širi od podlanice zemlje, između dve vojske u prolazu.
Ivo Andrić

Za život treba mnogo napora i za svaki napor nesrazmerno mnogo hrabrosti.
Ivo Andrić

Kad nema pravog života, čovek živi od priviđenja.
Čehov

Drugi deo života kod pametnog čoveka sastoji se u oslobođenju od ludosti i predrasuda i pogrešnih mišljenja koje je stekao tokom prvog dela života.
Čehov

1 коментар:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши