Merlin Monro

Merlin Monro citati

Hollywood je mjesto gdje će vam platiti tisuću dolara za poljubac i 50 centi za dušu.
Neznam tko je izmislio viske potpetice, ali sve žene mu duguju puno.

Dajte mi cipele sa visokim štiklama, na njima ću osvojiti svijet.


Sanjati o tome kako je biti glumica, je više uzbuđujuće nego biti jedna.
Novac me uopće ne zanima. Samo želim biti predivna.

Ako sam zvijezda tada su me ljudi učinii zvijezdom.

Tijelo je namjenjeno gledanju,a ne pokrivanju.



Sebična sam, nestrpljiva i nesigurna. Griješim, često sam izvan kontrole i ponekad me teško trpjeti. Ali, ako me ne možes podnijeti u mom najgorem izdanju, onda me ne zaslužuješ ni kad sam najbolja.

Nesavršenstvo je ljepota, ludilo je genijalnost i puno je bolje biti apsolutno smiješan nego apsolutno dosadan.

Mudre djevojke ljube ali ne vole, slušaju ali ne vjeruju i ostavljaju prije nego budu ostavljene.

Ja sam dobra, ali nisam anđeo. Griješim, ali nisam vrag. Ja sam samo jedna mala djevojka u velikom svijetu pokušavajući pronaći nekoga koga ću voljeti.

Ako ste sposobni nasmijati djevojku, od nje možete napraviti što god poželite.

Ako ste odlučili biti dvolični u najmanju ruku jedno od ta dva lica učinite zgodnim.

Bolje je biti nesretan sam nego nesretan s nekim.

Ispod šminke i iza mog osmijeha ja sam samo djevojka koja želi za svijet.

Ne namjerava živjeti u muškom svijetu sve dok u njemu ne mogu biti žena.

Tko je rekao da je noć za spavanje?

2 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши
  2. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je ostavio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    ОдговориИзбриши