Ljubavni citati

Ljubavni citati

Kao što je ljubav prema životu zapravo samo strah od smrti, tako i društvenost ljudi zapravo nije direktna; ona se, naime, ne zasniva na ljubavi prema društvu, nego na strahu od samoće.
Artur Šopenhauer

Vera je kao i ljubav: ona se ne da nametnuti. Zato i jeste uzaludan svaki trud da se ona državnim merama uvede ili učvrsti.
Artur Šopenhauer

Opsesivna ljubav tiče se i toga da čovek sebe shvata previše ozbiljno, pa tako i svoja osećanja.
Orhan Pamuk

Ljubav nije veština. To je pitanje dara kao i poezija.
Miroslav Krleža

Nije blago ni srebro ni zlato već je blago što je srcu drago.
Stevan Sremac

Prva ljubav i majska kiša plahe su, ali očas prođu.
Stevan Sremac

Gde nije koškanja nije ni milovanja.
Stevan Sremac

Žene su pogonsko gorivo za misleće ljude. Jedina prava ljubav je između muškarca i žene.
Duško Ttrifunović

Čovek nije ljubomoran kad voli, već kad želi da bude voljen.
Ruske poslovice

Sve što trebate je ljubav.
Džon Lenon

Ako neko misli da su ljubav i mir klišei koji su zaostali iz 60-ih godina, to je njegov problem. Ljubav i mir su večni.
Džon Lenon

Srcu ne treba vjerovati. Srcu baš najmanje.
Tin Ujević

Ljubav nije sloboda, ona je robstvo po definiciji.
Tin Ujević

Volio sam je tako lako, a tako sam teško to znao pokazati, a onda odjednom raspored madeža na njenim leđima kao tajna mapa pokazao mi je u koje zvijezde se trebam zagledati i tako, eto ti pjesma, ludo jedna.
Đorđe Balašević

Ljubav je kapljica nebeske rose koju nebesa kanuše u kaljužu života da mu zaslade gorkost.
Aleksandar Sergejevič Puškin

Što manje ženu volimo, to joj se više sviđamo.
Aleksandar Sergejevič Puškin

Bez ljubavi nema života.
Otac Tadej

Ljubav je najjače oružje koje postoji, nema te sile i tog oružja koje će moći protiv ljubavi da se bori, sve se tu ruši.
Otac Tadej

Takve smo mi žene, i nema ničeg rđavog u tome- u ženskoj je prirodi da se otvara za ljubav s velikom lakoćom.
Paulo Koeljo

Na kraju svoje priče već sam bolje sagledavao situaciju u kojoj sam se nalazio, život koji sam izabrao verujući da ljubav uvek može sve da spase. Ali to nije istina: ona nas ponekad odvede u provaliju u koju obično povučemo sa sobom i voljene osobe.
Paulo Koeljo

 Od nastanka sveta svi su pokušavali da shvate univerzum putem ljubavi.
Paulo Koeljo

Ljudi poklanjaju cveće zato što je u cveću istinski smisao Ljubavi. Ko želi da poseduje cvet, videće ga kako vene.
Paulo Koeljo

Možda je prerano ili prekasno, svejedno, ali moram da ti kažem isto ono što si ti meni rekla: volim te. I ne moraš mi verovati, jer možda je to ludost, plod moje fantazije.
Paulo Koeljo

Kako mogu da mrzim nekoga ko mi je pružio samo ljubav?
Paulo Koeljo

Mnogi ljudi ne dopuštaju sebi ljubav upravo zbog toga što time stavljaju mnoge stvari na kocku, bilo da se tiču prošlosti ili budućnosti. U tom slučaju, postoji samo sadašnjost.
Paulo Koeljo

Zaljubljivanje je nešto dobro, zabavno, i može umnogome da obogati život. Ali razlikovalo se od ljubavi. Ljubav nema cenu, i ne treba je menjati ni za šta.
Paulo Koeljo

U tome je moj problem. Potrebne su mi jake emocije. Potrebni su mi izazovi.
Paulo Koeljo

Otišli su u kafe sličan bilo kom drugom, koji je te noći bio drugačiji, jer su njih dvoje bili tamo i voleli se.
Paulo Koeljo

Ljubav ima dve pratilje: dobrotu i strpljivost.
Dante Aligieri

Ljubav! Ta reč mi zvuči tako čudesno, da mislim, sve što izvire iz ljubavi mora biti isto tako čudesno.
Dante Aligieri

Želiš li biti voljen, voli i budi vredan ljubavi.
Bendžamin Frenklin

Onaj ko se zaljubi u sebe neće imati rivala.
Bendžamin Frenklin

U ovoj sobi sati ljubavi još bacaju senke, kad si otišla uzela si gotovo sve, klečim u noćima pred tigrovima koji me ne puštaju, to što si bila neće se ponoviti.
Čarls Bukovski

Ljubav je ono što se dešava jednom u deset godina.
Čarls Bukovski

Stavio sam joj ruku ispod brade i pokušao vrlo nespretno da joj okrenem glavu prema meni. Nikada nisam bio opušten u takvim situacijama. Onda sam joj dao lagani poljubac.
Čarls Bukovski

Toliko mi je potrebna dobra žena da je već osećam u vazduhu, osećam je pod prstima, vidim pločnike stvorene za njena stopala, vidim jastuke za njenu glavu, osećam svoj suzdržani smeh.
Čarls Bukovski

Nagnula se i poljubila me, smejući se: ,,stvarno si prljavi stari pokvarenjak!" Zatim je ušla u spvaću sobu. Bio sam ponovo zaljubljen, uvalio sam se u nevolju.
Čarls Bukovski

Ponekad možda treba da pustimo suzu za lepotom nekadašnjih devojaka, za prosutim pivom, pijanim tučama u dvorištima ni zbog čeg važnijeg do naših nesrećnih ljubavi.
Čarls Bukovski

Sasvim mala ljubav nije tako loša ili sasvim mali život.
Čarls Bukovski

Od mojih prvih đačkih ljubavi, ostao sam stidljivo, beznadežno i nesrećno zaljubljen u žene: svaka žena koju sam voleo izgledala mi je suviše dobra za mene, gotovo nedostižna.
Čarls Bukovski

Šta ti je život danas, ljudi se pretplaćuju na ljubav kao na povoljne telefonske razgovore.
Žarko Laušević

Oni koji duboko vole nikad ne ostare; ako i umru od starosti, umru mladi.
Žarko Laušević

Ljubav je bajka za budale.
Čarls Bukovski

Zaljubljeni ljudi često odlaze u krajnost, postaju opasni. Gube osećaj za perspektivu. Gube smisao za humor. Postaju nervozni, patološki gnjavatori. Postaju čak i ubice.
Čarls Bukovski

Kad ljubav postane zapoved, mržnja može postati užitak.
Čarls Bukovski

Naravno da je moguće da se voli ljudsko biće, ali samo pod uslovom da ga ne znaš dovoljno dobro.
Čarls Bukovski

I ako uopšte znam šta je ljubav, onda to znam zbog tebe.
Herman Hese

Ja stvarno nemam ljubav kome da dam, ali i nemam nikoga ko to zaslužuje.
Čarls Bukovski

Nije naša ljubav bila nesretna. Nesretno je bilo sve oko nje.
Đorđe Balašević

Bili smo klinci i bilo je hladno i sneg je padao krupan. Te sam se zime zatreskao gadno, k'o pravi pubertetski tupan.
Đorđe Balašević

Dolazim, da te opet zaprosim. Dok te drugom ne daju, ljubavi moja.
Đorđe Balašević

O ne, ne brini, proći će za tren. Ja sam samo malo lud i zaljubljen.
Đorđe Balašević

Nemoj da načinješ sad ozbiljne teme, dođi, skupi se tu i budi dobra.
Đorđe Balašević

Ako te ikad izgubim, obećaj mi jedno. Nećeš se dati nekom šarlatanu što te ne zaslužuje. Pogotovo ne radi to meni u inat. Ako već poželiš terati inat, onda meni u inat budi srećna.
Đorđe Balašević

Lud sam za tobom pače, ali lud sam i onako. Tražim te otkako za sebe znam.
Đorđe Balašević

Ti si najbolja stvar koja mi se desila u životu. Klimnuo sam glavom. Znam lutko, jer ti si najgora koja se desila u mom. To obično ide u paru.
Đorđe Balašević

Nisam te nikad štedeo i nisam umeo stati ni ostati. Šta će od mene postati, mali anđele moj?
Đorđe Balašević

Ona je malo svojeglava, takve je naravi. Ali ume da bude pravi anđeo. Zavolet' ćeš je već.
Đorđe Balašević

Bila je neko kome sam verovao, neko jak i miran. Neko bolji od mene. Znala je moje najgore strane, a i dalje me je volela. Ali bila je. Sad je nekom drugom.
Đorđe Balašević

Ne, nisam primetio kako je obučena. Jebiga, kad je sa mnom, onda u najboljem slučaju, ima na sebi samo šnalu.
Đorđe Balašević

Ljubav je sastavljena od jedne duše koja naseljava dva tela.
Aristotel

Za ljubav, ne za mržnju ja sam stvorena.
Sofokle

Jedna reč oslobađa nas svih bolova i težine života: to je ljubav.
Sofokle

Kada me ona voli, ne znam od čega živim. Ne jedem, zaboravljam da dišem i vrlo često umirem.
Matija Bećković

Zato što me voliš ja volim sve ostalo, i nikome ne želim zlo.
Matija Bećković

Ima jedna zemlja, velika kao njena trepavica, ta neosvojiva Rusija, koju je ipak lakše osvojiti od njenog poljupca koji mi je poslala telefonom.
Matija Bećković

Danas svi znaju da sam na tebe mislio kad sam rekao: " Ona kaže balkonu da ga voli, i balkon se sruši u tom času."
Matija Bećković

Nisi imala takve oči onda kad sam te sreo. One su iskrsle na tvom licu tek kada sam te zavoleo.
Matija Bećković

Kad sretneš ženu koja plače, priđi joj. To je moja draga.
Matija Bećković

Ja ne znam za drugo nebo sem njenog kišobrana.
Matija Bećković

Jedino smo smireni kad smo zajedno.
Paulo Koeljo

Sreo sam se s tobom i našao svoje rebro.
Matija Bećković

Emocije su naše najdublje misli.
Matija Bećković

Dok sam s tobom govorio telefonom moja krv je tekla žicom do tvojih usta i telefonska mreža se pretvarala u krvotok.
Matija Bećković

Ona mi celu krv nesrećnom ljubavlju zamenjuje.
Matija Bećković

A ta je sena i ta uspomena moj jedini život i jedina žena.
Matija Bećković

Pucajući u plafon izjavljivao sam da te volim.
Matija Bećković

1 коментар:

  1. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni suprug. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(580) 373-2215

    ОдговориИзбриши