Johann Volfgang von Goethe

Gete citati

Niko nije beznadežnije porobljen od onih koji lažno vjeruju da su slobodni.


U bujici života se razvijaju karakteri.


Sve inteligentne misli su već smišljene. Sve što treba da uradimo jeste da ih promislimo još jedanput.


Ne sanjaj male snove jer oni nemaju snage da pomjere ljudska srca.


Volim one koji teže ka nemogućem.


Čim počneš vjerovati samome sebi, znaćeš kako treba da živiš.


Svaki dan bismo trebali poslušati makar jednu pjesmicu, pročitati jednu dobru poemu, vidjeti lijepu sliku, te, ukoliko je to moguće, izgovoriti nekoliko smislenih riječi.


Znati nije dovoljno - mi moramo primjenjivati. Željeti nije dovoljno - mi moramo raditi.


Ako te ja volim, šta se to tebe tiče?


Ljubav ne dominira - ona kultivira.


Zavadi i vladaj - političari viču. Ujedini i vodi - krilatica je mudrih.


Arhitekturu nazivam smrznitom muzikom.


Glupani ponovo postavljaju pitanja na koja su mudraci dali odgovore hiljadu godina prije.


Duša koja vidi ljepotu ponekad hodi sama.


Čovjek vidi samo ono što razumije.


Svo znanje koje imam bilo ko drugi ga isto tako može steći, ali srce koje imam je samo moje.


Malo ljudi mogu maštati u realnosti.


Ljepota je svugdje dobrodošao gpst.


Razmišljanje je interesantnije od znanja, ali manje interesantno od posmatranja.


Mudar čovjek ne čini male greške.


Djevojke volimo zbog onog što one jesu, a mladiće zbog onog što obećavaju da će biti.


Zdrav razum je genij čovječanstva.


Voljeti ono što moramo učiniti umjesto činiti ono što volimo je stvar sa kojom imamo blagoslovljen život.


Budi velikodušan na ljubaznim riječima, posebno u vezi onih koji nisu prisutni.


Sumnja raste sa znanjem.


Sa kažnjavanjem se puno postiže, ali sa ohrabrivanjem čak i više.


Beskoristan život je smrt na zemlji.


Svi žele da budu neko. Niko ne želi da poraste.


Važna postignuća se mogu ostvariti jedino kada se čovjek osami. Važna postignuća su dijete samoće.


Mudrost je moguće pronaći jedino u istini.


Ništa nije vrednije od današnjeg dana.


Nećemo upoznati ljude kada oni dođu nama. Moramo otići kod njih da vidimo kakvi oni zaista jesu.


Neka svako počisti ispred svoga praga i svijet će biti čist.


Onaj ko ode u strane zemlje brzo shvati kakve sve dobre stvari ima kod kuće.3

5 коментара:

  1. Ljudi su uvijek dobivali dobre komentare o dr. Agabazaru AGBAZARA TEMPLE i nikada nisam znao kako je to istina sve dok nisam imala problema s mojim ljubavnikom i kontaktirala sam s dr. Agabazom, a onda sam shvatio pravi efekt njegovih moći. U početku kad mi je dr. Agbazar rekla da mi je jednom bacio čaroliju da se moj ljubavnik vratio meni u roku od 48 sati i da moram samo vjerovati i učiniti ono što me traži, ali danas sam tako sretan zbog njegove pomoći prema mojem odnosu jer je sve radio kako je rekao. Dakle, ljudi samo kontaktiraju DR.AGBAZARA TEMPLE danas VIA: ( agbazara@gmail.com ) ILI nazovite +234 810 410 2662, i riješite probleme u vašem odnosu.

    ОдговориИзбриши
  2. Prava životna priča Nancy Forbes.

    Moje ime je Nancy, živim u Poljskoj Želim podijeliti svoju pravu životnu priču ovdje za sve vas da mi se pridružite zahvaljujući velikom čovjeku koji je donio sreću u moj život, moj muž me je ostavio prije 9 godina bio sam zbunjen tražio sam pomoć širom sveta da ga vrate, mnogo puta su me prevarili lažni ljudi, prošlog meseca sam video jednu online reklamu od jedne dame iz Nemačke koja je dala ime dr. Ogundele, rekla je da je veliki čarolija koja vraća izgubljenu ljubav i vratio odnos i donio rješenje za bilo kakav problem, brzo sam ga kontaktirao da mi pomogne, dr. Ogundele mi je rekao da će vratiti mog muža koji me je ostavio prije 9 godina u samo 24 sata, bio sam tako sretan da to čujem od njega i čekao da se to desi, nakon njegovog posla moj muž se vratio samo za 24 sata kao što je rekao, rekao sam mu da ću podijeliti njegovo ime na internetu, pa čak i na radio stanici, zato dijelim njegovo ime za ljude koji trebaju pomoći da mu se obratite, ako imate bilo kakve probleme u vezi, kontaktirajte ovog čoveka a i uvjeravam vas da će dr Ogundele donijeti rješenje i sreću vašim odnosima jer je on radio samo za 24 sata. Evo njegovih kontakt podataka za one koji žele da ga kontaktiraju. Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp i Viber Chat: +27638836445. Svatko tko želi kontaktirati ga ili mu se zahvaliti što mi je pomogao da upotrijebim njegove kontakt informacije koje sam ovdje dao, ovaj čovjek je stvaran i moćan.

    ОдговориИзбриши
  3. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши
  4. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши
  5. Zahvaljujem se poštovanom Monahu Fotiji iz Kruševac jer mi je pomogao da ponovo ugledam sunce, i da se radujem i smejem i imam snove u budućnost !Bio sam.pod uticajem Crne Vlaške, Magije!Ja sam danas srećan i uspešan čovek. HVALA,je malo reči, čovek je stvarno Svetac!Svi koji imaju slične probleme,i loše im ide u životu samo nek pozovu broj Vebera, ili Wacp:+381611031294.Hvala još jednom njemu i dragom Bogu.

    ОдговориИзбриши