Lepi citati

Lepi citati

"On je sada zaboravio sve, i na drugom mjestu trazi nasu srecu. Nece je naci. Nece, ne moze. Moze pronaci bolju ili goru. Istu, nikada."

"Tek kad' sve prodje shvatis koliko dobro je bilo."

"Ljubav je samo rec, dok ne pronadjes nekoga ko ce ti dati njenu definiciju."

"Ona te jedina voljela svim srcem, a bas nju si uvek terao od sebe. "

"Zaboravio si. Sve. I ja sam. Samo, ponekad se prisjetim onih lepih trenutaka sa tobom, i pitam se: 'Sta bi bilo da smo...' Glupost. Nista ne bi bilo."

"I zanla sam i prije nego sto si mi rekao da je gotovo. Moje srce vec je naviklo na kraj. Ali samo sto se ovaj put nisam nadala kraju, nego novom pocetku. Obecavali smo mnogo, a samo jedno nismo obecali, da cemo otici jedno od drugog. I bas to neobecano se ostvarilo. Steta, i po mene, i po tebe. Steta po nas."

"Ne, nisi je voleo. Mozda ti je jednostavno bilo lijepo kada je ona tu, i mozda te cinila boljom osobom. Ali nisi je voleo. Ljude koje volis ne prevaris i ne unistis."

"Ne znam zasto, ali sada osjecam da mi je svejedno za sve sto dolazi. Valjda to dodje s' vremenom, kada shvatis da treba da pustis ono sto ti ne pripada."

"Bog ti ne daje osobe koje zelis, vec koje trebas. Da ti pomognu, povrede te, ostave, vole... Samo tako ces da izgradis jaku licnost, koja nece posustati pred preprekama."

"Nekada moras biti sam svoj heroj, i sam sacuvati svoje srce. Jer, ponekad, ljudi bez kojih ne mozes zamisliti svoj zivot mogu zivjeti bez tebe."

"I, nakon svega ziv si. To je dovoljno da budes srecan."

"Uzivaj danas,tako da sjutra imas dobru proslost."

"Samo zato sto se nesto dobro zavrsilo, ne znaci da nesto jos bolje nece poceti."

"Kad' pises pricu svog zivota, ne dozvoli da ti neko drugi drzi olovku."

"A san kao san-uvek te neko probudi."

"Ostao je njegov ponos, njen inat, prokockana sansa i jedno obecanje."

"Sa njim nikad nisam znala na cemu sam, ali sam uvek bila njegova na neki cudan nacin."

"Ne, ne mogu reci da je to bila ljubav na prvi pogled. To je bila ljubav na TAJ pogled, pa koji je da je."

"Svako od nas prije ili kasnije dobije udarac tako gde najvise boli, a onda ili ojaca, ili ga bol unisti."

"Sto sam vise bezao, sve vise sam je zeleo. Sto se vise vracala, sve vise sam je terao."

"Nemoj se smijati oneome ko zbog ljubavi gubi ponos, vec onome ko zbog ponosa gubi ljubav. Jer nije isto kad je covek u pustinji, i kad je pustinja u coveku."

"Jednom ces pozeleti da hiljadu njenih reci zamenis minutom moje tisine."

"Umela je da odglumi ravnodusnost. Kad bi pogledao u nju nasmijala bi se, pokazujuci mu sta je izgubio."

"Mogla je ona bez njega.Itekako je mogla! Odlicno je glumila hladnokrvnost, pred svima bi se trudila biti ravnodusna, iako se u njoj nesto preokrene svaki put kad bi ga neko spomenuo. On bi pogledao u nju, i kao da cita knjigu u sekundu saznao svaku njenu misao, svaki njen osjecaj. Samo je on to mogao! Ali pored toga, dobro se drzala u toj igri zvanoj ponos."

"I onda se onako nesvjesno nasmjesim kad se sjetim tvog mirisa, tvojih ociju, smjeska ili bilo cega vezanog za tebe, i najzad shavtim da neke stvari srce ne zaboravlja."

"I nikad joj nije bilo jasno kako ga moze mrzeti i voleti u isto vreme, ali u jedno je bila sigurna, bez njega ne moze."

"Ne mozes biti sretan, ako se jos uvek nadas ljudima koji su krenuli dalje."

"I to je vjerovatno bio poslednji put kada je zbog njega plakala. Svjesna svega sto je bilo, bila je ponosna sto je sve proslo. Sve se cinilo tako blizu, a zapravo bilo je miljama daleko... "

"Sve ce biti dobro na kraju. Ako nije dobro, onda to nije kraj."

"Kad' predugo traje, i tisina nekako zazvuci."

Нема коментара:

Постави коментар