Citati za rođendan

Citati za rođendan

“Živ i zdrav bio i ni zub te ne zabolio. Sretan rođendan!”

“Želim ti 12 mjeseci bez briga, 53 nedjelja sreće, 365 dana bez bolesti, 8760 sati provoda, 525600 minuta ljepih trenutaka i 31536000 sekundi ljubavi! Sretan rođendan!”

“Na dan tvog rođenja za mene je rođen novi život ljubavi, najljepši dan kojim je procvjetalo sve cvijeće proljeća i donijelo radost u moje srce. Sretan ti rođendan!”

“Danas je na tvoj tekući račun uplaćeno 365 dana sreće i ljubavi, zdravlja i veselja. Sretan rođendan…”

“Želim ti ono što se nitko nije sijetio da ti poželi, a što ti iščekuješ čuti. Neka i to neizrečeno što samo ti znaš bude ispunjeno. Sretan rođendan.”

"Poljubac i ruža, to je poklon moj, za sreću i radost, za rođendan tvoj.”

“Neka ti osmijeh vlada licem, u duši neka ti zavlada ljubav i zadovoljstvo, a svaki novi dan neka tu bude kao najljepši san od srca ti želim sretan rođendan!”

“Želim ti ono što se nitko nije sjetio da ti poželi a što isčekuješ šuteći. Neka i to neizrečeno, što samo ti znaš bude ti ispunjeno.”

“Volim ovu zemlju, volim ovaj grad, volim ovo nebo, volim ovo sunce, volim stare bake, volim male bebe, volim ovaj dan, jer je donio tebe.”

“Neka ti Bog podari ono što nemaš, a želiš, a zadržiš ono što imaš a voliš.”

“Neka ti cvijeće u životu cvijeta i ti sretna da mi živiš još mnogo ljeta!”

“Ispuni godine životom a ne život godinama. Ostvari ono sto želiš, stekni ono sto nemaš i sačuvaj ono sto voliš!”

“Želim da ti sunce sja kada je kiša. Želim ti svjetlost kada je mrak. Želim ti osmjeh kada teku suze.”

“Znaj da ti srcem cijelim sretan rođendan želim. Neka te Bog blagoslovi da ti se ispune svi snovi. Uz vjeru da te sreća prati da ti se dobro boljim vrati…”

“Sve želje i snovi neka ti se ispune a svaki dan nek ti bude pjesma. Sretan ti rođendan želim od srca!”

“Puno želja, premalo mjesta, puno ljubavi, a poruka tijesna. Puno osjećaja, a riječi su malo, previše je toga da bi ovdje stalo, al jedno ipak može: sretan rođendan.”

“Sve što poželiš da ti se ostvari a ono što te muči brzo zaboravi, zdravlja i ljubavi što više a ostale probleme neka odnesu kiše, veliku pusu šaljem ti ja povodom tvog rođendana!”

“Želim ti ono što se nitko nije sjetio a što očekuješ u sebi! Neka i to neizrečeno, što samo ti znaš, bude ti ispunjeno! Od srca…”

“Ljubav i zdravlje, radost i sreću stavljam u jednu vreću, šaljem hitno, jer je bitno, sve želje tvoje i najljepši san, nek ti donese današnji dan.”

“Neka ti osmijeh na licu bude prepreka svakom zlu, ljubav u srcu nek ti vječno gori, da ti se ispune sve želje i snovi, želi ti netko tko te iskreno voli. Sretan rođendan.”

1 коментар:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши