Miroslav Mika Antić

Mika Antić citati

Uopšte nije važno imaš li neuredne džepove, neurednu frizuru i domaće zadatke. Najveća nevolja na svetu je sine moj, imati neuredan um.

Čemu na svetu narodi, ako postoje ljudi?

Stvarnost je stvarnija ako joj dodaš nestvarnog.

Preleti beskonačnost i pobedi vreme i maštu, ali nikad ne zaboravi kako se korača po zemlji.

Samo onda kad i mi tražimo moći će neko i nas da sretne.

Ne verovati ni u šta, to mora da je takođe nekakva vrsta vere, zatucane i opake.

O meni najlepše brinu oni koji me ostavljaju na miru.

Nigde toliko ljudi kao u jednom čoveku, nigde toliko drukčijeg kao u istim stvarima.

Svoju snagu prepoznaćeš po tome koliko si u stanju da izdržiš samoću.

Pa ako se i oklizneš, nekada, u životu, ne gledaj to kao pad u sunovrat, nego kao pad uvis!

Da bi nadmudrio mudrost, odneguj veštinu slušanja.

Orao nikad nije imao potrebu da se upozna sa nekim drugim orlom. Mravi su izmislili narode.

Ako neko postane svestan da je kroćen, kad-tad mora podivljati.

1 коментар:

  1. Ljudi su uvijek dobivali dobre komentare o dr. Agabazaru AGBAZARA TEMPLE i nikada nisam znao kako je to istina sve dok nisam imala problema s mojim ljubavnikom i kontaktirala sam s dr. Agabazom, a onda sam shvatio pravi efekt njegovih moći. U početku kad mi je dr. Agbazar rekla da mi je jednom bacio čaroliju da se moj ljubavnik vratio meni u roku od 48 sati i da moram samo vjerovati i učiniti ono što me traži, ali danas sam tako sretan zbog njegove pomoći prema mojem odnosu jer je sve radio kako je rekao. Dakle, ljudi samo kontaktiraju DR.AGBAZARA TEMPLE danas VIA: ( agbazara@gmail.com ) ILI nazovite +234 810 410 2662, i riješite probleme u vašem odnosu.

    ОдговориИзбриши