Gorski vijenac

Gorski vijenac citati

"(...) borbi našoj kraja biti neće
do istrage turske ali naše (...)" (Vuk Mićunović)

"Nego udri dokle mahat možeš,
a ne žali ništa na svijetu!
Sve je pošlo đavoljijem tragom,
zaudara zemlja Muhamedom." (Knez Rade - brat vladičin)

"(...) združio se Turčin s Crnogorcem,
odža riče na ravnom Cetinju!" (Kolo)

"Luna i krst, dva strašna simvola -
njihovo je na grobnice carstvo.
Sljedovat im rijekom krvavom
u lađici grdna stradanija,
to je biti jedno ili drugo." (Vladika Danilo - među svima kao da je sam)

"Treba služit česti i imenu.
neka bude borba neprestana,
neka bude što biti ne može -
nek ad proždre, pokosi satana!
Na groblju će iznići cvijeće
za daleko neko pokoljenje." (Vladka Danilo - među svima kao da je sam)

"Udri za krst, za obraz junački,
ko gođ paše svijetlo oružje,
ko gođ čuje srce u prsima!
Hulitelje imena Hristova
da krstimo vodom ali krvlju!
Trijebimo gubu iz torine!
Nek propoje pjesna od užasa,
oltar pravi na kamen krvavi!" (Vladika Danilo)

"No lomite munar i džamiju,
pa badnjake srpske nalagajte
i šarajte uskrsova jaja,
časne dvoje postah da postite;
za ostalo kako vam je drago!
Ne šćeste li poslušat Batrića,
kunem vi se vjerom Obilića
i oružjem, mojijem uzdanjem,
u krv će nam vjere zaplivati,-
biće bolja koja ne potone!
Ne složi se Bajram sa Božićem" (Vojvoda Batrić)

"Ema neću, božija vi vjera,
više slušat odže u Ćekliće
đe guguće svrh one stugline
ka jejina svrh trule bukvine!
Koga zove uz one glavice
svako jutro kako zora sine?
Ja mnim ga je doista dozvao,-
jer mi nije lakši, što ću kriti,
nego da mi na vrh glave stoji." (Knez Janko)

"Mlečići te morem poduzeše,
Crnogorci gorom opasaše;
sastaše se u tvoje zidove,
okropiše krvlju i vodicom-
te od tada ne smrdiš nekršću." (Kolo)

"Kako smrde ove poturice!" (Knez Janko)

"Kad blizu njih sjedim u skupštinu,
ja nos držim svagda u rukama;
da ne držim, ja bih se izbljuvao.
Pa sam s toga na kraj i uteka,
e blizu njih ne bih osvanuo.
Evo vidiš kako smo daleko,
i opeta ona teška vonja
od nekrsti ovde zaudara." (Knez Rogan)

"Što je Bosna i po Arbanije?
Vaša braća od oca i majke;
Svi ujedno i dosta rabote.
Krst nositi vama je suđeno
strašne borbe s svojim i s tuđinom!
Težak v'jenac, al' je voće slatko!" (Iguman Stefan)

"[Govori Vladika Batrić]I što ću ti duljiti pričanje?
Koliko je ravnoga Cetinja,
ne uteče oka ni svjedoka,
ni da kaže kako im je bilo,
te pod sablju svoju ne metnusmo
koji ni se ne kće pokrstiti;
Koji li se pokloni Božiću,
prekrsti se krstom hristijanskijem,
uzesmo ga za svojega brata.
Kuće turske ognjem izgorijesmo,
da se ne zna ni stana ni traga
od nevjerna domaćega vraga.
Iz Cetinja u Đeklić pođosmo.
Ćeklićki se razbježaše Turci
malo koga od njih posjekosmo
ma njihove kuće popalismo;
od mečeta i turske džamije
napravismo prokletu gomilu,
neka stoji za uklin narodu.
[Odgovara Vladika Danilo]Blago meni, moji sokolovi,
blago meni, junačka svobodo!
Jutros si mi divno voskresnula
iz grobovah našijeh đedovah!"

"Ko ne misli na Koran pljunuti
neka bježi glavom bez obzira!" (Momče)

"Što će đavo u kršćenu zemlju?
Što gojimo zmiju u njedrima?" (Vojvoda Stanko)

14 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши
  2. Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako sam sretna što mogu podijeliti ovo nevjerojatno svjedočanstvo, bila sam povrijeđena i slomljenog srca kad me muž ostavio s našim djetetom, bila sam zbunjena i nisam znala što da radim, toliko sam ga voljela, pokušala sam sve što sam mogla vratio ga je, ali sav moj trud je bio uzaludan, jednog vjernog dana objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici, a ona mi je rekla za sjajnog ljubavnog čarobnjaka koji se zove DR WALE zbog kojeg je također zatrudnjela kada je tražila dijete, nakon što je rekao mi je da sam i ja otišla na internet vidjeti sve dobre vijesti o DR WALE-u, kontaktirala sam DR WALE-a putem kontakt informacija koje mi je dao prijatelj, nakon nekoliko sati čarolija mi je odgovorila i rekla mi da ostanem i dala mi neke upute o što da radim i učinila sam točno kako mi je rečeno, na moje najveće iznenađenje javio mi se suprug koji me nije nazvao tri godine i počeo se ispričavati za sve nepravde koje mi je učinio i molio me da se želi vratiti kući sa mnom i djecom, sad me volio više nego ikad prije, moja ugledna braćo gledatelji i sestre ako prolazite kroz bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a dajem vam 100% garanciju da će on riješiti vaše probleme. kontaktirajte ga PUTEM WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ILI Emaila: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Budući da sam nekoliko godina bio u lošem braku zbog razmišljanja o tome, izgubio sam i posao, plakao sam dan i noć i skoro sam poludio. Ali sada sam ponovno na nogama, zahvaljujući i dr. WALE-u koji mi je vratio sreću. Nakon što sam pročitao o svim dobrim stvarima koje je DR WALE učinio za ljude, brzo sam ga kontaktirao i rekao mu kroz što prolazim. Moj me muž tada uvijek tukao bez ikakvog razloga, uvijek me vrijeđao sve što radim. Nakon što je sve ovo ispričao DR. WALE-u, napravio je Voodoo čaroliju za mene i otkrio da se moj muž viđao s nekom drugom izvan našeg braka i to je razlog zašto dolazi kući i traži greške. Ali sve zahvaljujući DR WALE-u što je sada vratio sve u normalu. moj muž je tražio oprost od mene i moj šef na mom radnom mjestu me je zamolio da se vratim na posao. Preporučam i DR WALE-a svima kojima je potrebna pomoć. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Moj život je uništen kada me muž poslao da se spakiram, nakon jedanaest godina koliko smo proveli zajedno. Bila sam izgubljena i bespomoćna nakon što sam na toliko načina pokušala vratiti muža. Jednog dana na poslu sam bila rastresena, ne znajući da me zove šef, pa je sjeo i pitao me razlog moje rastresenosti, rekla sam mu, a on se nasmiješio i rekao da nema problema. Nikad nisam razumio što je mislio pod tim da nije bilo problema vratiti mog muža, rekao je da je upotrijebio čaroliju da vrati svoju ženu kada ga je ostavila zbog drugog muškarca, a sada su zajedno do danas i u početku sam bila šokirana čuvši nešto od moj šef. Dao mi je WhatsApp broj DR WALE-a, što mu je pomoglo da vrati svoju ženu, to me natjeralo da osjetim malo olakšanja u sebi, baš kad sam došla kući kontaktirala sam DR WALE-a i on je tražio moje podatke i mog vlastitog muža također. Poslao sam mu detalje, također sam platio sve materijale koje je tražio da platim. nakon što je prošlo nekoliko tjedana. na ovaj dobar dan nazvala me majka i rekla mi da je moj muž molio da me želi natrag, nikad nisam vjerovala, jer moj muž je uvijek ponosan na sebe. Morala sam odjuriti do mame i na moje najveće iznenađenje, muž me moli za oprost što želi mene i djecu kući, kad sam DR WALE-u dala razgovor o iznenadnoj promjeni mog muža i on mi je to jasno dao do znanja da će me moj muž voljeti do kraja svijeta, da nikada neće otići zbog druge žene. moj muž sada radi dobre stvari koje prije nije činio, čini me sretnom i radi ono što bi trebao raditi kao muškarac bez prigovaranja. ako trebate pomoć bilo koje vrste, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Muž se razveo od mene prije petnaest mjeseci i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa svojim mužem. Tražila sam pomoć na internetu o tome kako mogu dobiti pomoć u svom braku i otkrila sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i evo, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. Nakon rada s DR WALE-om, nekoliko dana kasnije, suprug me nazvao da se vraća kući i od tog dana do ovog trenutka živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i Ne postoji ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. Ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sretna sam što sam vjerovala vrlo poštenom čovjeku da mi vrati bivšeg supruga nakon gotovo godinu dana razdvojenosti. Prije nego što sam upoznala dr. Ilekhojie, pretraživala sam mnoge web stranice tražeći načine da vratim svog bivšeg muža nakon što je tražio razvod od mene bez ikakvog razloga. Bio sam shrvan, ali dr. Ilekhojie mi je dao nadu i sigurnost da će mi ga vratiti. Nakon što je napravio čaroliju pomirenja, moj muž je nazvao nakon dva dana i zamolio da se vrati kući meni i naše četvero djece. Sutradan je stigao kući i bio sam vrlo sretan što sam ga ponovno sreo. Koristim ovaj način da cijenim dr. Ilekhojiea za ono što je učinio za mene i što je pomogao mnogim drugim ljudima. Ostavljam njegov kontakt da mu se možete obratiti ako imate sličnih problema. Whatsapp/Telegram (+2348147400259)

    ОдговориИзбриши
  10. Želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim velikom bacaču čarolija DR WALE-u što mi je vratio mog dragog muža. Kad je moj muž ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene, živjela sam u bolovima jer ga jako volim, nisam znala što da radim, zapravo bila sam zbunjena dok nisam srela svoju prijateljicu koja se zove Ella i ja rekla joj kroz što prolazim, onda mi je rekla da se ne brinem da je i ona prošla kroz isti problem, ali u njenom slučaju to je bio dečko, zatim me odvela do jednog spiritualista, vračara, po imenu DR WALE koji joj je pomogao nazad njezinog dečka, kada sam kontaktirala DR WALE-a na njegov WhatsApp +2347054019402 rekla sam mu svoje probleme, nakon toga mi je rekao što da radim i rekao je da će nakon nekoliko tjedana moj muž doći puzajući njegova koljena moleći me da mu oprostim. Nakon nekoliko tjedana moj muž je došao i počeo me moliti, nisam očekivala da će se to dogoditi tako brzo, pokucali su mi na vrata, kada sam otvorila vrata, na moje najveće iznenađenje vidjela sam svog muža na koljenima kako moli mene i naše djeca da mu oproste.
    On također liječi sve vrste bolesti uključujući i onu dolje navedenu,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAK.
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest).
    5. Hepatitis B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. NIZAK BROJ SPERMAJA.
    8. ASTMA.
    9. PROBLEM VIRĐINIJE.
    10. PROLJEV.
    11. HRPA.
    12. HLADA.
    13. MOŽDANI UDAR.

    Također je bacio sljedeće čarolije,

    1. želite dobar brak,
    2. ti si političar i treba ti zaštita,
    3. trebaš ljubavnu čaroliju,
    4. želiš biti bogat muškarac ili žena,
    5. želite da vas partner voli,
    6. tražite ženu ili muža,
    7. želite raditi vizu za bilo koju zemlju po vašem izboru,
    8. poslovni ste čovjek ili žena i želite da se vaš posao pokrene,
    9. želite da vas vaš šef voli,
    10. želite da vas muž ili žena obožavaju,
    11 Trebaš čaroliju za posao,
    12 Trebate unapređenje na poslu,
    Svatko tko ima gore navedene probleme neka kontaktira DR WALE-a, velikog bacača čarolija. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Primijetila sam da me moj muž vara i da više nije predan našem braku. Kad sam ga pitala u čemu je problem, rekao mi je da nije sretan i da traži razvod. To me razbilo na komadiće jer je on bio jedini muškarac s kojim sam ikada bila. Tražio sam nešto na internetu kad sam vidio članak kako je dr. Ilekhojie pomogao tolikom broju ljudi u sličnoj situaciji poput moje, odmah sam ga kontaktirao i rekao mu za svoj problem.
    Obavio je konzultacije i obavio ritual pomirenja. Sve što je tražio od mene, učinila sam iz potpunog povjerenja prema njemu i za točno 3 dana, moj muž se vratio kući s posla i tražio da potpuno zaboravim na razvod i želi da se saberemo i da naš brak funkcionira . Sve je prošlo dobro zahvaljujući intervenciji dr. Ilekhojie. Ljubazno stupite u kontakt s njim ako imate problema u braku ili vezi. Broj telefona/Whatsapp +2348147400259 ili putem njegove e-pošte: gethelp05@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Imala sam ozbiljnih problema u vezi sa svojim dečkom i to je rezultiralo njegovom selidbom u stan svoje prijateljice. Sve se pogoršalo jer je s prijateljicom počeo često odlaziti u barove i striptiz klubove, opijati se i padati u nesvijest. Uvijek mi prijeti telefonom kad god ga nazovem zbog svih loših savjeta koje mu je prijatelj dao. Stvarno ga volim i bili smo u vezi pet godina i dobili smo prekrasnu kćer. Također sam izgubila mnogo novca na terapeutima dok me prijateljica kojoj je pomogao da se uda za svog dečka iz djetinjstva nije upoznala DR. WALE; to mi je dalo potpuno samopouzdanje i snagu da ga vratim. Učinila sam sve što je tražio i unutar tjedan dana nazvao me dečko i odjurio kući, stvari su se jednostavno promijenile među nama emocionalno. Ima posao i prestao je piti i imati nebitne prijatelje. To je čudo za koje nikad nisam vjerovao da je moguće jer sam izgubio svaku nadu dok nisam pronašao DR WALE-a. Zato sam obećao podijeliti svoje svjedočanstvo po cijelom svemiru. Sva hvala dr. WALE-u na velikom poslu koji je obavio za mene. Ispod su detalji o DR WALE-u. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com u situaciji da prolazite kroz slomljeno srce, i uvjeravam vas da će, kao što je on meni učinio, sigurno pomoći i vama.

    ОдговориИзбриши