William Shakespeare

William Shakespeare citati

Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovjek.

Ako ti u pamćenju ne prebiva ni najmanja ludost na koju te navela ljubav, nikad nisi volio.

Budimo skromniji poslije djela nego među njegovim stvaranjem.

Čovjek može da se osmjehuje… osmjehuje… i da bude hulja.

Dječiji je plač oštriji od zmijina zuba.

Dobro otvori oči kad se ženiš, a poslije ih zatvori !

Gdje siješ ljubav, izraste veselje.

Govornici nisu dobri radnici.

I vrag može citirati Sveto pismo za svoje potrebe.

Ime nije ništa; ono što nazivamo ružom, slatko bi mirisalo i s drugim imenom

Izrazi svoju bol riječju! Bol koja ne govori, guši puno srce dok ne pukne.

Jednako su bolesni oni koji odviše u sebe trpaju kao i oni koji u oskudici gladuju.

Kad imaš sve, ne vidiš ništa, progledaš tek kad nemaš ništa.

Kada dolazi tuga – dolazi u mnoštvu.

Kako su strogi oni koji nemaju strpljenja.

Ko silno ljubi, silan strah ga mori, a strah kad raste, jače ljubav gori.

Ko voli, tih je. Odzvanja samo prazna posuda.

Koliko bi očiju trebao imati čovjek da opazi sreću koja ga okružuje?

Kratkoća je duša duhovitosti.

Ljubav ne gleda očima, već dušom; zato je krilati Amor na slikama slijep.

Ljubav se rađa, živi i umire u očima.

Ljudsko je tijelo park u kojem je volja glavni vrtlar.

Muzika je hrana ljubavi.

Najiskrenije su one suze koje lijemo sami nad sobom.

Ne pokazuj sve što imaš, niti govori sve što znaš.

Ništa nije samo po sebi ni dobro ni loše: zavisi samo šta o njemu mislimo.

Novac je krupna stvar koja ljude čini sitnim.

Poslušaj svoju mudrost, a ne gnjev.

Prijatelj bi morao nositi prijateljeve slabosti.

Slabosti, ime ti je žena.

Slava je poput krugova na vodi; snaga im se smanjuje sve dok se ne izgube.

Smijem sve ono što dolikuje čovjeku; ko smije više od toga, nije čovjek.

Svijet je onoliko zanimljiv koliko smo mi radoznali.

Svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.

Uzdisati nad prošlim jadom najsigurniji je način da se privuče novi.

Više volim ludost koja me veseli, nego iskustvo koje me žalosti.

Vjera u radost gotovo je ista kao i sama radost.

Znamo što jesmo, ali ne znamo što bismo mogli biti.

Ženidba je prva glupost koju čovjek učini kada postane zreo i razuman.

3 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши