Tri metra iznad neba

Tri metra iznad neba citati

...“Dan prolazi.Prolazi na nekom mjestu gdje si i tada shvataš da ne želiš da budeš nalik nekome iz svoje okoline...Čak ne želiš biti ni ti.Samo želiš da zbrišeš...Otjerati sve dođavola.I,iznenada se desi...Nešto neočekivano...Tada znaš da će se stvari promijeniti...I,promijenile su se...Od tada,ništa više neće biti isto...Nikad...I,kada se desi-znaćeš...“

„Izgubio sam te među ljudima,obožavao sam te i prezirao te...U suštini,dobro znaš,da u najtežim trenucima imaš,unutar duše,palog anđela...Koji nas sjedinjava.I kada osvane novi dan,obećavaš da ćeš se promijeniti,ali-posustaćeš...Boli te cijelo tijelo,tražićeš me čak u paklu,jer znaš da sam kao ti.Sve što osjećam prema tebi samo ovako mogu iskazati...“

"Savršeno dobro razumijem zašto je vaša supruga zabrinuta...Jer je vaša kćerka sa tipom koji je stalno na motoru.Šeta se okolo...Ne osvrće se na vrijeme,i ne obraća pažnju na okolinu...Ali,iznenada se pojavi osoba,koja te smiruje...Sa kojom lebdiš...I,kada lebdiš,shvataš stvari...Sitne stvari...Tvoja kćerka me naučila da budem strpljiv...To me čini da se dobro osjećam..."

„Uvijek postoje trenuci kad vam se putevi razilaze.Svako bira svoj put,nadajući se da će se,na kraju,putevi spojiti.Sve više-tvoj put je uži...Ništa strašno...Stvoreni smo jedno za drugo...Ona je tamo...Ali,na kraju se desi samo jedno-dolazi prokleta hladnoća...“


...“Iznenada shvatiš da se sve završilo...Stvarno...Nema povratka nazad...Ne kaj se...Kad pokušavaš da se sjetišgdje je sve zapravo počelo-otkrivaš da je sve počelo prije nego što si mislio...Mnogo prije...I,tada,u tom trenutku,SHVATIŠ DA SE SVE DEŠAVA JEDNOM U ŽIVOTU!KOLIKO GOD POKUŠAVAO-NIKADA NEĆEŠ IMATI ISTI OSJEĆAJ...NIKADA VIŠE NEĆEŠ IMATI OSJEĆAJ DA SI...TRI METRA IZNAD NEBA...“ 

2 коментара:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши